FirmoweWindykacje.pl - wezwanie do zapłaty, pozew do sądu, wniosek do komornika - online

Prasa

Informacje o naszym portalu windykacyjnym w prasie:

 

Gazeta Ostrowska
2012 Styczeń 18

Windykacja z nagrodami
Ostrowskie biuro rachunkowe Centrum Biurowe Eproco Sp. z o.o. zostało wyróżnione tytułem Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju w kategorii Wizjoner IT. Tytuł ten został przyznany przez Fundację Innowacji i Rozwoju podczas konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju między innymi za elektroniczny system windykacji dla małych i średnich firm.

- Nasze biuro rachunkowe zostało docenione za wykorzystywanie innowacyjnych technologii oraz prowadzenie zdalnej obsługi klientów, która za pośrednictwem elektronicznej wymiany danych z klientem, pozwala nam obsługiwać klientów z terenu całej Polski. Naszym dużym atutem jest także bezpłatny dostęp do tzw. pulpitu menadżera i szczegółowe raporty dla klientów o stanie ich przedsiębiorstw – komentuje dr Jacek Płocharz, Prezes Zarządu wyróżnionego biura rachunkowego.

Ostrowskie biuro rachunkowe zostało wyróżnione również za wdrożony system do samodzielnego prowadzenia windykacji należności na portalu windykacyjnym FirmoweWindykacje.pl.

- To nowoczesny sposób prowadzenia windykacji należności skierowany głównie dla mikro i małych firm, które bez pomocy prawników i firm windykacyjnych mogą samodzielnie i szybko przygotowywać potrzebne w windykacji wezwania, pozwy, wnioski do komorników itp. Dodatkowo, do korzystania z portalu nie jest wymagana wiedza i doświadczenie w windykacji należności, dlatego każdy wierzyciel może swobodnie korzystać z oferty naszego portalu – dodaje Prezes Zarządu Eproco.

 

Forum Doradców Podatkowych
2011 Grudzień

Miesięcznik Nowoczesnej Kancelarii

Zabezpieczenie wierzytelności klienta w sądzie
Hubert Płocharz

 

Forum Doradców Podatkowych
2011 Listopad

Miesięcznik Nowoczesnej Kancelarii

Zacznij działać przed windykacją należności
Hubert Płocharz

 

Forum Doradców Podatkowych
2011 Październik

Miesięcznik Nowoczesnej Kancelarii

Dbaj o należności swoich klientów                
Hubert Płocharz